Tagovanie produkcie na demozoo.org

Všeobecné oznamy a oznamy od adminov fóra.
Post Reply
Message
Author
ellvis
Posts: 61
Joined: Sun Oct 06, 2013 10:57 pm

Tagovanie produkcie na demozoo.org

#1 Post by ellvis » Tue Jul 22, 2014 8:35 pm

Čavte,

mám v pláne pomaličky po nociach prejsť ZX produkciu na demozoo, otagovať ju a doplniť info ak ho budem vedieť. Keďže demozoo je všeobecný portál, chcem použiť tagy také, aby bolo zjavné, že sa jedná o ZX Spectrum. Zatial sa používa 128k, 48k, ay, premýšlam, či má zmysel deliť aj medzi 128 a +3. Určite chcem značiť aj veci pre Pentagon, nech je hneď vidieť, čo na čom beží korektne. Ďalšia vec sú samotné tagy, napríklad +3 by sa možno mohlo biť s nejakou inou platformou, nebolo by lepšie zaviesť ZX48, ZX128, ZX128+3 a podobne?

mikezt
Posts: 85
Joined: Sun Oct 06, 2013 10:47 pm

Re: Tagovanie produkcie na demozoo.org

#2 Post by mikezt » Tue Jul 22, 2014 11:16 pm

Ak sa ti to vážne chce tagovať, tak podľa mňa stačia tagy: ZX48, ZX128, Pentagon, ZX-Enhanced, AY a TRDOS.

+3 je úplne mimo. Ja som demo pre +3 ešte nevidel a aj keby, tak si nemyslím, že by to bolo niečo, čo sa nedá na inej 128čke spustiť.

Tag TRDOS nemyslím soft šírený v .trd alebo .scl, ale ten, ktorý používa tie drbnuté track-loadery. Ostatné je snáď jasné.

ellvis
Posts: 61
Joined: Sun Oct 06, 2013 10:57 pm

Re: Tagovanie produkcie na demozoo.org

#3 Post by ellvis » Wed Jul 23, 2014 12:57 am

Tou +3 som narážal na multicolory časované pre +2A/+3, ale asi je to zbytočnosť. Tagujem teda 48k, 128k, Pentagon atď.

Busy
Posts: 317
Joined: Mon Nov 25, 2013 9:11 pm
Location: Bratislava
Contact:

Re: Tagovanie produkcie na demozoo.org

#4 Post by Busy » Wed Jul 23, 2014 8:13 am

Tiez som nazoru, ze pre vsetky originalne 128 postaci jeden tag. Su dema, ktore su optimalizovane na 128/+2 a nejdu dobre na +2A/+3 a naopak, ale tych je skutocne minimum a tam by som to riesil nejakou extra poznamkou napr. v komentaroch.

PS1: Jedno z takych dem je napr. Echologia ;)
PS2: Netusim o ziadnom deme, ktore by vylozene potrebovalo +3 dos rom, alebo ramku namiesto romky na +2A/+3...
PS3: Dve moje intra (Uns1k a Muco) sice nutne potrebuju jeden druh 128 a nebezia dobre na tom druhom, avsak tu to riesim tak, ze oficialny distribucny balicek obsahuje dve verzie intra - jedno skompilovane pre 128/+2 a druhe pre +2A/+3, takze aj v tomto pripade uplne postaci jednotny tag "128".

Post Reply